woensdag 16 maart 2011

Eindelijk het gips verwijderd...

Na 6 weken vandaag eindelijk 't gips van m'n enkel...


Hier ging 't uiteindelijk om, dat gemarkeerde bot: het Sprongbeen of Talus.
Daar bleek, na de eerste keer gips, toch nog een pijn veroorzakende scheur in te zitten.
Dat werd ontdekt met een MRI scan... vandaar een 2e keer gips...

Vanmiddag dus naar 't Onze Lieve Vrouwe Gasthuis hier in Amsterdam...


Daar werd ik snel geholpen en 't verwijderen nam maar een paar minuten in beslag...

Dus even later zat ik even heerlijk in 't zonnetje in 't Oosterpark.
Ik ben nu natuurlijk nog wat onstabiel.
Ik doe 't rustig aan, de vorige keer heb ik 't gelijk te veel belast...
't Voelt nu ook veel beter, dus ik heb er nu wel vertrouwen in dat 't weer goed komt.
Al met al ben ik er nu al een half jaar mee bezig...
Dus 't werd wel tijd ook! 

5 opmerkingen:

  1. Like your blog - you certainly are thorough and upbeat the whole time!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel gedaan! Verheug dat jy weer letterlik op die been is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for 'following' my blog! I notice I am spending less time there now that I am on Blip- that just seems more demanding. But blogs are nice for more contemplative kind of posts.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoe gaat het met je voet na het gips

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is uiteindelijk helemaal goed gekomen met mijn 'bruised' enkel. Het heeft wel een paar jaar geduurd, maar nu kan ik alles weer en pijn heb ik nooit meer. Ik merk er soms nog iets van, qua vermoeidheid, als ik lang stil moet staan of slenterend loop... zie meer achtergrond info over deze blessure: https://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&es_th=1&ie=UTF-8#newwindow=1&q=bruised%20ankle

      Verwijderen