woensdag 5 januari 2011

Gezondheid...

Vanmorgen even een afspraak bij de dokter gemaakt ivm m'n linker-enkel.
Morgenochtend 8:45 kan ik langs komen.
Nog steeds is 't erg pijnlijk met lopen. Ondanks 1 mnd gips en dat 't alweer 3½ mnd geleden is dat ik 'm zwaar verzwikte.
Tegelijk maar even de GezondheidsRisicoTest gedaan, die gisteren on-line is gekomen en gelijk zwaar overbelast was. Nu ging 't goed..
Uitslag: Aan de hand van de richtlijnen is vastgesteld dat u geen verhoogd risico hebt op de aandoeningen uit de BASIS TEST.
Ik mag tussen de 66 en 83 kg wegen, dus ik zit wel goed met m'n 71 kg.
En tot 3 glazen wijn per dag hoeft ook geen probleem te zijn.
Nou, dat is zeker niet mijn gemiddelde, ik drink ook dagen geen glaasje wijn.
Kortom, op m'n enkel na ziet 't er voorlopig goed uit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten